Tuesday 20 January 2009

PAS ucap terima kasih kepada semua


PAS Terengganu khasnya merakamkan ucapan terima kasih dengan seribu penghargaan kepada semua ahli parti, para petugas, jentera PAS, rakan-rakan dalam Pakatan Rakyat seperti Parti KeADILan Rakyat (KeADILan)), DAP, Kelab Penyokong PAS dan para pengundi khususnya di Kuala Terengganu.

Ucapan penghargaan itu kerana semua pihak yang terlibat bekerja dan berusaha bagi memenangkan calon PAS yang mewakili Pakatan Rakyat dalam pilihan raya kecil kali ini.

Ahli Parlimen Kuala Terengganu, Haji Mohd Abdul Wahid Endut melahirkan rasa terharu dengan sokongan serta bantuan semua pihak bekerja bagi memenangkan PAS dalam pilihan raya kecil ini.

"Saya hendak ambil kesempatan ini untuk merakamkan penghargaan dan ucapan terima kasih kepada semua pihak, kepada SPR, kepada polis dan khususnya kepada para pengundi yang telah pun memberikan kepercayaan dan mandat untuk kita (PAS) menang dalam pilihan raya ini.

Begitu juga kepada petugas-petugas dari semua parti yang terlibat dalam Pakatan Rakyat seperti Parti KeADILan Rakyat, DAP dan PAS," jelasnya.

Menurutnya, bantuan petugas bagi menggerakkan jentera parti bukan sahaja dari negeri ini tetapi termasuk di luar Terengganu yang datang membantu.

"Mereka yang datang bukan sahaja dari Terengganu tetapi dari seluruh negara yang bekerja sepanjang masa.

Saya ingin merakamkan ucapan setinggi-tinggi terima kasih dan Insya-Allah, saya akan cuba mengambil masa untuk jelajah ke seluruh negara dan mengadakan ceramah-ceramah di seluruh negara," jelasnya.

Katanya, kehadiran para petugas PAS dan Pakatan Rakyat dari luar Terengganu yang begitu ramai dengan mengorbankan masa, tenaga dan kewangan.

Menurutnya, pada peringkat awal ini diatur program menyambut kesyukuran di atas kemenangan di setiap Dewan Undangan Negeri (Dun) dan Unit Peti Undi (UPU) dalam negeri terlebih dahulu.

Harakah

No comments: