Saturday 22 November 2008

Rakyat harus lakukan perubahan - Tuan Ibrahim


Rakyat Malaysia khususnya di Pahang harus melakukan perubahan pada PRU Ke-13 akan datang, kata Pesuruhjaya PAS Pahang, Ustaz Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man.

Berucap pada ceramah umum anjuran PAS cawangan di Kg. Sri Makmur baru-baru ini, beliau sedih dan kesal kerana banyaknya korupsi dan kepincangan yang berlaku di negeri ini. Tuan Ibrahim turut mendapat tahu bahawa penduduk di Kg. Sri Makmur ini tidak mendapat geran tanah hak milik kekal sejak dari tahun 1971 lagi.

"Jika saya tahu penduduk kampung ini tidak dapat geran tanah sejak tahun 1971 semasa saya menjadi ADUN pada tahun 1999 dahulu, sudah pasti, insyaallah saya akan bawa perkara ini ke Dewan Undangan Negeri", katanya.

Ceramah pada malam tersebut dipengerusikan oleh bekas calon bagi DUN Pulau Manis merangkap AJK PAS Kawasan Pekan, Ustaz Othman Bakar dan ucapan alu-aluan telah disampaikan oleh tuan rumah, En. Saadon dan YDP PAS Kawasan Pekan, Ustaz Abu Kassim Manaf.

"Oleh itu, saya menyeru kepada seluruh rakyat khususnya di Pahang ini agar melakukan perubahan demi kebaikan semua", katanya.

No comments: